1 december 2014

♡ november in foto's ♡


Happy December!! De maand November is alweer voorbij. November was een drukke maand voor mij. Veel uitstapjes naar musea, veel mist, extreme verkoudheid, contract op mijn werk verlengd, gestopt met mijn opleiding en natuurlijk: AllAboutLeonie begonnen! Klik verder als je mijn november in foto's wilt zien.




Ik begon de maand november met uitstapjes naar meerdere musea. Het eerste museum dat ik bezocht was het Eye filmmuseum in Amsterdam, waar ik dit leuke Ryan Gosling boekje in het winkeltje zag. Hey girl.



In het museum was een expositie van Anthony McCall. Veel lichtprojecties en rook, ik vond het een hele gave expositie, zeker een aanrader.



Twee dagen daarna ging ik naar Foam en Hotel The Exchange. Wat was het vaak mistig 's ochtends!


's Ochtends hadden we foam bezocht waar Close Surroundings van JH Engström geëxposeerd werd. Helaas mochten er in het museum geen foto's gemaakt worden. Ikzelf vond het een hele gave expositie, het waren hele pure foto's van Engström zijn directe omgeving. Dit uitzicht is trouwens vanaf een balkon van The Exchange Hotel.


Na Foam gingen we dus naar Hotel The Exchange. Hotel The Exchange is een hotel ingericht door studenten van de Amsterdam Fashion Institute. Heel gaaf, zo'n hip hotel, en het is weer eens iets anders dan een standaard museum bezoeken.



Donderdag had ik een jaarboek uitreiking op mijn middelbare school, waarna ik nog gezellig wat ging drinken met oude klasgenootjes.


En mijn camera werd eerder bezorgd dan verwacht! Jeej!



Ik was al een tijdje op zoek naar winterschoenen, maar vaak als ik schoenen leuk vond waren ze zwart van kleur. Ik wilde een keer wat anders. Toen ik deze Nike Roshe Run voorbij zag komen op Facebook was het liefde op het eerste gezicht! Het is de Nike Roshe Run Winter Team Red. 


Drie cola snoepjes in één verpakking! Jackpot!


Vrijdag ging ik samen met mijn moeder lunchen bij La Place in Alkmaar. Ik had een broodje gemarineerde kip met taugé en munt thee, zoooo lekker!


Vervolgens had ik ook nog eens de lekkerste wrap ooit gemaakt. Deze wrap is met hummus, ijsbergsla, varkensfiletlap met kerrie en een gekookt eitje.


In Alkmaar kocht ik ook deze leuke sjaal bij de H&M, die bij mijn schoenen matchen. Lekker warm.



17 november kwam mijn blog online...


...en nam ik meteen mijn eerste filmpje op! Daily makeup routine it is.



Een paar dagen later nam ik een tutorial op hoe ik beach waves in mijn haar krijg.



De beach waves zaten er drie dagen later nog steeds in!


Mijn persoonlijke fiets-taxi.


Op zondag ging ik naar Haarlem met Patrick want hij had ook nieuwe winterschoenen nodig, zwarte Roshe Runs. Bij winkelen hoort natuurlijk een gezonde lunch, haha.


Handschoenen-weer betekent warme-chocomel-met-slagroom-en-marshmallows-weer.


Binnen een week 1000 views op m'n blog! Zo leuk!


Lekker veel knuffelen met Sammie.


Boyfriend tag samen opgenomen met Patrick.



Vrijdag ging ik met een keelontsteking afscheid nemen van mijn klas, want ik ben gestopt met mijn opleiding. Op de terugweg een lekker watertje en de Metro Mode.

Terwijl ik dit artikel zit te typen ziet mijn haar er zo uit. Yay or nay?


Geen mooiere manier om de maand af te sluiten met 2000+ views op m'n blog binnen twee weken tijd. Thanks!!



Hoe was jouw november?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten