2 december 2014

♡ cadeau inspiratie ♡ december ♡


December, de maand van de cadeautjes is weer aangebroken. Ik vind het zo leuk om cadeautjes te kopen, dus besloot ik jullie daarbij te helpen. Ik heb cadeautjes bij elkaar gezocht voor ieder budget; schoencadeautjes maar ook luxe kerstcadeaus. Als kers op de taart heb ik ook nog cadeautjes voor mannen bij elkaar gezocht, want dat blijf ik zelf toch ook wel lastig vinden. Klik verder voor een hoop cadeau inspiratie voor de decembermaand!


Cadeaus onder de €5




Cadeaus onder de €20





Cadeaus onder de €60 





Cadeaus voor hem


2 opmerkingen:

  1. Ik vind de bodytattoo's echt super vet en Rituals is bij mij altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke inspiratie foto's! Ik vind die kerst H&M sokken zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen