10 december 2014

♡ mijn beauty wishlist ♡


Die producten, die je al heeeeel lang, heeeeel graag wilt hebben, maar gewoon nog niet in bezit hebt, daar gaat het artikel van vandaag over. Geen geld, niet nodig en andere excuses die mij in de weg stonden van deze producten kopen. Ik deel met jullie mijn beauty wishlist. Mijn verlanglijstje bevat make-up producten, parfum en een make-up kwast. Klik snel verder om achter mijn beauty wishlist te komen! :)


Benefit - They're Real mascara
Benefit They're Real mascara wilde ik eigenlijk gewoon hebben als 'hebbedingetje' totdat ik de reviews erover las. Deze mascara lijkt me zo ontzettend fijn! Benefit is een onwijs schattig-uitziend merk met een aantal super fijne producten! Benefit They're Real mascara schijnt daar één van te zijn. Mascara-reviews vind ik wel altijd lastig te beoordelen, aangezien veel mensen mascara gewoon een beetje vreemd aanbrengen. Als ik het over mezelf mag zeggen, denk ik wel dat ik mascara mooi aan kan brengen. Ik wil deze mascara zo graag een keer testen!! De full-size kost €24,50, de mini €9,95


Mac - Studio Fix Fluid foundation

Ik googelde (een hele tijd terug) 'Mac foundations'. Toen stuitte ik op dit artikel van Miss Lipgloss. Ik was omver geblazen. Wat een mooie foundation is de Studio Fix Fluid foundation van Mac!! Fijn ook, dat er een enorm assortiment aan kleuren is (35!). Mocht ik een keer stoute schoenen aan hebben en een Mac store tegenkomen, dan ga ik dit schatje zeker kopen. Een flacon kost €30,50 en een pompje om de foundation netjes eruit te pompen €5,-


Mac - Vanilla pigment

Ik weet niet meer wanneer ik voor het eerst hoorde (of las) over Vanilla van Mac, maar ik denk dat het bij Vera Camilla was. Dat moment was ook meteen de eerste keer dat ik überhaupt iets over pigments van Mac las. Wat gaaf dat zo iets bestaat. Ik ging op onderzoek uit. Vanilla vind ik persoonlijk de mooiste van de Mac pigments, ik willeeem!! :) De foto hierboven is trouwens van Victoria. De pigments van mac kosten €21,50

Benefit - The POREfessional primer

Ik had al heel vaak over The POREfessional gehoord en gelezen, en daar bleef het bij. Totdat ik deze video van Tanya Burr bekeek waarin ze haar favorieten van november 2014 bespreekt. Daar was 'ie weer! Ik ging (zoals gewoonlijk) weer op onderzoek uit. Deze primer verricht serieus wonderen. Wat een topproduct! Ik heb niet hele grote poriën (want zelfs die temt deze primer met gemakt) maar deze primer schijnt ook huidjes met kleine poriën nog gladder te maken dan ze al zijn. Primer gebruik ik de laatste maanden dagelijks. I need dis in my life. POREfessional kost €33,-

Miss Dior - eau de parfum


En dan gaan we nu over van de make-up naar parfum! Miss Dior kwam al een keer terug in mijn my life in 20 questions tag. Ik heb nog nooit een full-size exemplaar in mijn bezit gehad, het bleef bij tasverstuivers, maar Miss Dior is zonder twijfel mijn favoriete parfum. Zo vrouwelijk, zo chique en zoooo'n mooie flacon. Cute. Miss Dior eau de parfum kost ongeveer €82 voor 50 ml.


Real Techniques - Expert Face Brush


Real Techniques Expert Face Brush! Ja! Ik weet niet meer waar ik voor het eerst las over Real Techniques, aangezien bijna elke blogger volgens mij wel weg is van Real Techniques make-up kwasten, maar een tijdje terug las ik dit artikel van Vera Camilla. Oh ja, die Real Techniques kwasten schijnen geweldig te zijn. Wat doen we dan? Juist, op onderzoek uitgaan. Ik kwam het ene na het andere lovende artikel tegen over de Expert Face Brush. Ik heb nog nooit een kwast gebruikt om vloeibare make-up mee aan te brengen. Ik ben zo benieuwd hoe dat is. I want this brush! Hij kost rond de €13,-


Wat staat er bovenaan jouw beauty wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten