11 december 2014

♡ Essence Lash Princess mascara ♡ review ♡


Mijn eerste make-up review voor jullie! Benieuwd wat ik van Essence Lash Princess mascara vind? Klik dan snel verder! :*

Ik was mijn geliefde mascara (Rimmel Extra Super Lash) kwijt :( Toen ik aan het werk was popte ineens Essence Lash Princess mascara op in mijn hoofd, dankzij de leuke verpakking. Ik had al een aantal reviews gelezen over deze mascara en volgens mij waren ze allemaal positief. Ik besloot dus om meteen na mijn werk deze leuke mascara te halen.


Het borsteltje is slank en gebogen. Essence noemt dit een 'cobra borstel', klinkt veelbelovend.

Ik ben volgens mij niet de enige die de verpakking leuk vind, haha.

Zo zien mijn wimpers eruit zonder mascara. Excuus trouwens voor mijn aders in mijn oog, mijn ogen waren een beetje geïrriteerd.

En zo zien mijn wimpers eruit nadat ik ze gekruld heb :) Tijd om de mascara aan te brengen!


Op de linker foto heb ik de mascara alleen op mijn bovenste wimpers aangebracht, op de rechter foto op mijn bovenste en onderste wimpers. Het effect is niet verkeerd, toch? De mascara doet niet veel voor de lengte van mijn wimpers. Zoals de verpakking al zegt, zorgt deze mascara voor volume. Met deze mascara moet je wel oppassen dat hij niet gaat klonteren, dat kan wel snel gebeuren namelijk. Gelukkig kan je met het borsteltje goed je wimpers doorkammen, voor een egaler effect. Het is een prima mascara.




Hier een foto van de mascara op beide ogen. De mascara geeft zorgt voor weinig lengte, maar wel voor een subtiel volume. Ik vind het een mooi effect!


Hier nog ter vergelijking: van links naar rechts van boven naar onder. Op foto 1 heb ik geen oog make-up op, op foto 2 heb ik mijn wimpers gekruld, op foto 3 heb ik de mascara aangebracht op mijn bovenste wimpers en op foto 4 heb ik de mascara aangebracht op mijn bovenste en onderste wimpers.



Essence Lash Princess Volume Mascara € 3,39 – te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten