29 november 2014

♡ november essentials ♡


Hi guys! November is bijna voorbij en daarom heb ik voor jullie 9 dingen geselecteerd die voor mij essentieel waren deze maand. Klik snel verder!




De eerste essential is body butter. Ik heb snel een droge huid dus mijn huid goed hydrateren is vooral in de herfst en winter een must. Op dit moment gebruik ik de Vineyard Peach body butter van The Body Shop. Niet echt een herfstgeur, maar hij is wel heel fijn.


Om verder te gaan met huidverzorging: Mask of Magnaminty! Dit is een gezichtsmasker van Lush. Lees er hier meer over.


Wat ook belangrijk is voor een mooie huid, is een goede nachtrust. Elke avond voordat ik ga slapen spray ik deze Deep Sleep Mist van The Body Shop op mijn kussen. Ik heb inderdaad het idee dat ik dieper slaap wanneer ik deze spray gebruik. Hij ruikt heerlijk naar kamille, een kruid dat al duizenden jaren gebruikt wordt om de slaap te bevorderen.



Naast een mooi huidje, willen we natuurlijk ook zachte lippen. In de herfst worden mijn lippen snel droog en om ze vervolgens weer zacht en mooi te maken gebruik ik lipscrub van Lush in de variant Bubblegum. Naast zijn leuke kleurtje, smaakt en ruikt deze scrub heerlijk naar Bubblicious.




Wanneer je je lippen gescrubt hebt is het natuurlijk belangrijk om ze vervolgens goed te hydrateren! Hiervoor gebruik ik lippenbalsem. Dit is de Maybelline Baby Lips in Cherry Me. Hij laat een licht kleurtje achter op je lippen en hij ruikt naar kersen, lekker!



Wanneer we onze lippen hebben verzorgd, is het leuk om daar lippenstift op te doen. Momenteel ben ik gek op deze Rimmel Lasting Finish Lipstick in de kleur 016 Heartbreaker, hij doet me denken aan kersen en framboosjes. Lees er hier meer over.


Rode nagellak vind ik het hele jaar door prachtig, maar in de herfst nog mooier dan anders. Je ziet veel donkere kleuren om je heen en wanneer er dan een rood kleurtje van iemand zijn nagels afspringt vind ik dat heel erg mooi. Elk nagellak merk heeft wel een mooie in het assortiment. Deze nagellak van Désir ontving ik volgens mij een keer in een glossybox.


Nog iets wat ik echt niet kon missen in november zijn deze inhalatiecapsules van Dampo. Ik ben echt zwaar, zwaar verkouden. Wanneer mijn hoofd vol zit met... prut maak ik een bak vol met heet water, gooi ik er één inhalatiecapsule in, handdoek over mijn hoofd en ga ik lekker stomen totdat ik weer vrij kan ademen.



Last but not least, deze geurkaars van Rituals. Dit is de geur Lavender Fields. Ik ben dol op de geur van lavendel. Lavendel is echt mijn slaapgeur. Vandaar dat deze kaars op mijn nachtkastje staat. Fijn ook dat 'ie zo groot is en 50 branduren mee gaat.

Wat waren jouw november essentials?

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke producten. Bubble gum heb ik ook, die maakt mijn lippen zo heerlijk zacht. Mijn Lavender fields geurkaars is onlangs opgegaan helaas, ik vond de geur echt ontzettend lekker <3

    BeantwoordenVerwijderen