24 november 2014

♡ Lush Mask Of Magnaminty ♡ Review ♡



Ik ben gek op maskers. De laatste tijd is mijn gezicht een cocktail van stress en veranderende weersomstandigheden en wie weet wat nog meer, dus ik ging op pad naar de Lush voor een lekker gezichtsmasker. In de Lush liet ik mij adviseren welk masker het meest bij mij past. Mijn huid is namelijk gevoelig, de laatste tijd weer vet op mijn T-zone en mijn wangen zijn vaak droog. Een medewerkster adviseerde dat Mask Of Magnaminty het beste bij mij past. Fijn ook dat dit masker zelfconserverend is. Zelfconserverend zorgt ervoor dat het masker langer houdbaar is dan 'normale' lush producten. Klik verder om erachter te komen hoe geweldig dit masker is!




"Mask of Magnaminty is een diepreinigend masker voor je gezicht, nek en rug. Precies wat je nodig hebt, als je echt, echt schoon wilt zijn. Dus, je hebt bijvoorbeeld in een wilde actie je muren geverfd, je hoofd in een stoffige kast gestoken om die eens goed schoon te maken of je tennisbal gezocht in de struiken, geniet dan van deze verfrissende, diepreinigende minty ervaring. Natuurlijke kleisoorten trekken al het vuil uit je poriën, honing en goudsbloem genezen je huid en gemalen adukibonen halen je dode huidcellen weg. Een hele nieuwe jij! Breng aan op een schone huid en laat het tien tot vijftien minuten in trekken. Maak daarna je vingers vochtig en masseer nog even met ronddaaiende bewegingen voor een extra scrub. Afspoelen met lauw warm water." - Aldus Lush


Ingrediënten:

klik op een ingrediënt als je er meer over wilt weten.


Tijd om dit groene goedje op mijn gezicht te smeren! Op de verpakking staat dat je het masker vijf tot tien minuten in moet laten werken, maar op de website staat tien tot vijftien minuten. Verwarrend, dus voor de zekerheid heb ik het masker gewoon precies tien minuten zijn werk laten doen.


En dan sta je met je blotebillengezicht op internet. Ik heb dit masker 's avonds aangebracht op een gereinigde huid. Zoals je ziet is mijn T-zone vetter dan de rest van mijn gezicht en mijn wangen zijn gevoelig. Mijn linkerwang (rechts op de foto) is de laatste tijd echt een slagveld, hopelijk brengt dit masker daar verandering in!


En dit is hoe het masker er uit ziet op je gezicht! Hij masker ruikt lekker fris, een beetje naar tandpasta. Persoonlijk ben ik gek op producten die pepermunt bevatten! Die producten tintelen altijd zo lekker op de huid, zo ook dit masker. Na 10 minuten het masker zijn werk te laten doen ging ik het masker verwijderen. Ik heb het masker geprobeerd eraf te krijgen door water in mijn gezicht te spatten, maar daar was het masker te sterk voor. Toen heb ik het masker er maar met een washandje afgepoetst, met lauwwarm water, natuurlijk.


En wat was mijn gezicht zacht!! Van alle maskers die ik in mijn leven gebruikt heb, is dit mijn favoriet. Mijn huid voelt lekker en ook lijkt mijn huid minder rood. Ook glimt mijn voorhoofd minder. Mijn huid ziet er stralender en levendiger uit. Zelfs de volgende dag merkte ik verschil. Ik had echt minder onzuiverheden. Dit masker is een aanrader! Nog even ter vergelijking:




€8,60 voor 125 gram
€16,25 voor 315 gram.



Wat is jouw favoriete gezichtsmasker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten