19 november 2014

♡ Mijn 5 favoriete Instagram-accounts ♡



Van alle apps op mijn iPhone is Instagram nog steeds één van mijn meest gebruikte. Ik verkies vaak beelden boven tekst, vandaar dat ik sneller Instagram, Tumblr of Pinterest open dan Facebook of Twitter. Ik heb nu ongeveer 2,5 jaar een iPhone en één van de eerste apps die ik downloadde was Instagram. Ik volg veel actieve mensen, dus het was moeilijk om tot een top 5 te komen, maar hierbij mijn top 5 Instagram-accounts! ♡


lealiiiiiiii



lealiiiiiiiii (jawel, acht keer de letter i) is het instagram account van Lea uit Duitsland. Lea heeft ook een blog. Hoewel we haar hoofd op geen een foto zien terugkomen, zien we wel veel outfit foto's en foto's van perfect gestyled eten. Persoonlijk vind ik feeds zoals die van Lea heel erg fijn om naar te kijken, wit en fancy. Ja.


veracamilla



Vera Lucker is een Nederlandse beautyblogger. De foto's op haar blog vind ik al prachtig maar ook de foto's op haar Instagram kan ik lekker lang doorheen scrollen. Jurkjes, douchegels, schoenen. Mooi geschoten, mooi bewerkt, en dan ook nog zo'n mooi koppie, love it.




Kylie Jenner is een halfzusje van de Kardashians. Kylie Jenner is de mix van de luxe en alternatief. Ik hou d'r wel van. Mooie foto's en nog mooiere selfies, prachtige omgevingen en perfecte filters. Om nog niet te spreken over de flawless make-up van de Kardasians.



Josh Veld is de eigenaresse van het merk Josh V. Josh haar feed bestaat uit foto's van luxe auto's, lange benen, feestjes en dure tassen. Echt zo'n feed waar je bij weg kan dromen. Life goals en zo.



Kenza Zouiten is een Zweeds model en fashionblogger. De foto's die je op haar Instagram vind zijn vaak geschoten door iemand anders. Ze is al-tijd modieus gekleed en prachtig opgemaakt. Haar kledingstijl hou ik wel van, vaak zijn haar outfits een mix van sportief, chique en casual. Ja. Inspiratiebron.


Oh, en mijn account is @leonievanrijn.
Wat zijn jouw favoriete Instagram-accounts?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten