21 november 2014

♡ Makeup storage inspiratie ♡



Video's die ik de hele dag door kan kijken zijn makeup storage video's. Video's waarin je ziet hoe beauty-liefhebbers hun make-up opbergen. Beauty-guru's met niet alleen een make-up tafel, maar hele make-up kamers! Ik ben niet alleen fan van hoe de make-up opgeborgen is, maar ook de make-up zelf laat mijn hart sneller kloppen. De enorme hoeveelheid make-up, de meningen zullen erover verschillen, maar ik vind het héérlijk om te zien. Lades (of kamers) vol lipstick, foundation, blush, highlighter, etcetera, etcetera. Hierbij mijn favoriete makeup storage filmpjes!




Shaaanxo



vanaf 4:45

Gemsmaquillage



Vanaf 2:00

Lisa Pullano



Vanaf 1:35

Rachael Jade Annear




Vanaf 0:41


Sparklyblonde1


Chloé Zadori



Vanaf 1:03

1 opmerking: